Sandras

Bowling

Kategori:

Japp, jag robin och louise har officiellt bokat in en bowlingafton (:
Detta ska bli riktigt kul. Inte så ofta man bowlar, sist va med pappas bandylag???
Ett gäng karlar i 50 års åldren. Jag vann tydligen haha.
Lite sur pappa blev då. Han ska alltid va bäst och roligast med glimten i ögat ;)

Men det är ofta såhär. Ingen tror att ja kankse är bra på sport.
Som tex när ja berättar att jag har spelat fotboll med killar för jag ofta följdfrågan "vadå på avbytarbänken eller, i klackar?" haha eller att jag kan springa ganska långt och fort...därav positionen mittfältare..näää ingen som tror det heller...
Eller va säger du Mohamed om minigolfen i somras? gick det bra för dig :P
Eller så handlar allt om ren tur?? Jag har verkligen ingen aning??

Beware Robin och Louise :D

Nu måste ja fortsätta med tvätten, ducha, bli söt, jobba osv...hamsterhjulet med andra ord.
Men jag gillar det.

Ta hand om varann idag!
Tänk vad ett litet sms kan göra, den här personen har gjort min dag liiite bättre!

Kram

Kommentarer

  • MD säger:

    Det står fortfarande 0-1 till dig men matchen är ju inte slut. Och du, jag har faktiskt fått 5 strike efter varandra. Du vill inte utmana mig! Tro mig nu :P

    2009-10-15 | 16:08:18

Kommentera inlägget här: