Sandras

Don´t Bring Flowers After I´m Dead

Kategori:

En natt kvar.
Längtar efter min säng, har inte sovit hemma sen förra onsdagen...
Min träning då har verkligen kommit på villovägar hela veckan...illa det med!

Jag förbereder mig mentalt för ett långt jobbpass idag. 9-21.
Och jag kommer ha att göra.
Butiken måste va tiptopp och väl förberedd för löning imorgon.
Viktig helg!
Ut till cpstädet. Så ja har jobbat klart typ 22.30 ikväll. Kul!
Men nej jag är inte bitter för det för snart är det helg och
då ska vi ha kul :) Riktigt kul!
Dags för att börja värma upp bowlingarmen ;)
Är laddad för vad som komma skall både fre, lör, sön!

Det regnar idag. Ignorera. Ignorera.
Allt handlar om inställning.
Nu vart det sol på låssas.

Kan nästa sätta en lite peng på att Dont´t bring flowers after I´m dead
kommer att spelas under den här helgen :)

Nu måste jag skjutsa Kenzo till kusin Magnus faster Els-Marie.
Myk rara som ställer upp för min underbara vovvsing idag! Uppsakttas!
"my man" - marcus för hämta honom efetr work.

Kram 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: