Sandras

"Efter Arbetet"

Kategori:

När man har jobbat en hel vecka och när man äntligen kommer fram till fredag är man så himmla värld att gå på en skön after work.
Släppa allt vad jobb heter och bara fokusera på att ha så trevligt som möjligt.
Det är precis vad Elin L och jag gjorde idag.
Middag och ett glas vin på fik@.
Mätt vart man men åndå så har jag inga större problem med att trycka ner en dessert...gottit! Det är som vanligt...
Timmarna sprang verkligen iväg iaf, massa att diskutera.

Men det här va ju bara början (: imorn fortsätter vi givetvis med jobb 9.30.-16.00 först
sen äre bara hem och rota i garderoben. Skinnbyxor? Tror bestämt det :P

Nu ska jag sminka av mig, svara på lite sms och krypa ner och kolla på förra avsnittet av True Blood som jag missa i ons.
Sen kommer den här sessan garanterat somna sött.

Tack för ikväll tjejen!

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: