Sandras

For The Win

Kategori:

Ja är ju inte den, jag är ju inte den som ligger och drar mig.
Bara ibland...Det är bara gå upp och ta vara dagen. Carpe diem!

Planerar en vända till gymmet snart och dans till kvällen.
Jag måste packa weekendbagen oxå, nedräkning nu söt (:
Vi mot världen!

Jag, mamma och pappa satt och planera Kenzos nästa vecka.
Hundar är som barn. "han måste trivas, sandra. Det är ett ansvar" ungfär så låter det.

M&p åker tydligen till Gran Canaria på fredag, så då ligger ansvaret på mig och marcus.
Ja älskar min hund men jag kommer antagligen bli socialt missanpassad.
Så om nån vill dela en vecka på landet i en stor villa så är du varmt välkommen :)



Jag lockar med några söta bilder, även kallat hundtricket.
Kram

Kommentarer

  • T säger:

    Vill du ha sällskap efter helgen så får du säga till :)

    2009-10-14 | 22:33:36
    Bloggadress: http://ibelieve.bloggplatsen.se
  • joline säger:

    åh sötan ha det så himla mysigt i göteborg nu. och JISSES vilken gosing till hund! pusskram

    2009-10-14 | 22:37:24
    Bloggadress: http://jolinewirf.blogg.se/

Kommentera inlägget här: