Sandras

Godmorgon Kära Du

Kategori:

Va skönt jag har sovit natt.
Har bara en sån där bra kännsla i kroppen.
En såndära kännsla av att allt kommer bli fantastikst :)

Jag läste en artikel för ett tag sen.
Kommer tyvärr inte ihåg vilken tidning men iaf..
Man har gjort en undersökning på Harvard. 
Studenter fick sätta upp mål för framtiden.
3 % hade tydliga, nedskrivna mål.
13 % hade mål men inte nedskrivna och
hela 84 % hade inga alls...

Tio år senare följdes de här upp. Resultatet?
De 13% tjänade i snitt dubbelt så myk som dom
som inte hade några.
Dom med 3 % tjänade i genomsnitt 10 gånger mer.
Intressant!

Idag är det 6 oktober. Lite speciell dag.
Typ jubileum, kanske ska köpa en  tårta :)
Idag har jag jobbat på VM ett år.
Hur fort gick inte det året?
Dags o röra på sig? Nya utmaningar?
Kännslan när dom ringde och sa att jag fick det va galen.
Nyfiken som man är, va ju tvungen o fråga varför jag?
Svaret? Mål

Kram

Kommentarer

  • T säger:

    Nu är det nog dags att skvallra lite tror jag. Hänger inte med alls. tell me babe.

    2009-10-06 | 13:29:12
  • jenny säger:

    Fått vad? jag gillar inte att inte veta vad mina vänner gör.

    2009-10-06 | 22:32:55
    Bloggadress: http://de
  • Sandra säger:

    men mina sötaste, tror att ni missuppfattar thi menar ju när jag fick mitt nuvarande jobb.

    Puss på er

    2009-10-07 | 18:32:00

Kommentera inlägget här: