Sandras

Hej Gbg!!!!!

Kategori:

Mysigt. Mysigt. Mysigt.



Lite dålig uppdatering av mig idag men jag har inte haft tiiiden... :)

Jag har med gott samvete tagit ut semester imorgon. Woooo!
Allt för att få komma ner till sessan tidigare.
9 tåget från K-holm.
Snabbt och enkelt.
Den här helgen kommer att bli riktigt bra, ja bara vet det :)

På lördag blir det shopping i all ära :)
Det kliar redan i fingrarna. Spend it!
Ser så sjukt myk fram emot att få gå o kolla in nya VM/JJ butiken och överraska Madde med en stoor kram.
Hon kommer bli galen haha. Hoppas bara att hon jobbar just då...
Men mest av allt ser jag fram emot att bara vara med min Elin en hel helg.

Så mina bästa nu blire ingen bloggning förrän på måndag.
Ha en underbar helg och lova att ta hand om varann!

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: