Sandras

Kroppen Mår Bra Nu

Kategori:

Träningen gjorde susen. Även om 5 passen är överfulla med människor.
Man går nästan på varann. Men men svettig vart jag iaf.
Otroligt skönt och köra rikigt ordentligen efter lördagens bravdader...
Man kanske skulle sluta festa? Funderar på att sluta festa.
Kroppen tappar så myk i träningssynpunkt.

Aja nu är iaf nyduchad, mjukiskläderna är på och lgh är upptänd av doftljus.
Om nån gång ska present till mig så skulle ja vilja ha doftljus, helst med vanlijsmak.
Jag är såld på doftljus...

Det var det, bara soffmys och lite te kvar på den här måndagen.
Sen natti, hoppas ja kan sova inatt...återstår att se.
Skön måndag!

Sluta festa eller inte här kommer några bilder som jag har lånat från therese. Tack :)

Kram



Du gör mig glad fröken :)



Finfina jessica!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: