Sandras

Nyfikeeeen

Kategori:

Imrogon ska alltså Medina, jag och Bettan åka nånstans.
Men vart?
Vi ska klä oss varmt...
Försöker verkligen att lista ut va hon ska lura med oss på.
Vad det än blir är jag säker på att det kommer att bli myk skratt och minnesvärt :)

Fick nyss ett samtal från Porto Rico.
Känndes bra att höra mammas röst.
Solen skiner och det är ca 30 grder.
Nån som vill åka på resa?
Jag har 1 semester dag kvar.. he
Fast den kasnke kan behövas om jag ska försöka ta mig till Jenny och Oslo, Åsa och London lr fjällen i vår.
Blir det fjällen förresten tjejer?
Man måste typ boka stuga snart om man ska få ngt bra.
Bjussar på lite skidbilder och sköna flashbacks:)

Kram



Röd nedfart. Inte så många som vill åka svarta med mig :P



Afterski! Afterski! Och väldigt lyckliga tjejer.
Kolla söt larsson ;)



Här visar jag Annica en liten lek. Koppla ihop era stavar.
Först åker man fråmåt, sen åker man runt lixom och baklänges.
Massa kul!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: