Sandras

This Is It, Is It?

Kategori:

Generellt sett gillar inte jag måndagar. En heeel vecka lixom.
Jag ville bara sova mera imorse trött, därför tänker jag inte skriva om idag
jag tänker berätta om helgen :) Myk roligare.

Helgen började bra. Jag ringde Miss Göteborg. Känns genast så bra när jag hör Elins röst.
Sen skicka Emma sms och sa att hon va i stan!!!!! Hade inte en aning om det ju. Wooo :)
Men som vanligt är det pressat schema med jobb och doningar så vi kunde typ inte få ihop det att ses.
Katastrof! Men lugn, Sandy fixar. Jag hoppade på min braiga cykel och drog till ringvägen i smyg
och överraska tjejen. Hon vart jätteglad. Efter lite(myk) skvaller åkte jag nöjd hemmåt till min godispåse.
OM jag va värd den.

Tänk att lilla jag kan göra folk så glada :) Känns bra i kroppen.

Lördagen började med att vika kläder till 16. Pip! Sen ni :) Vem kommer inte in på VM om inte Jenny.
Den ena efter den andra bara dyker upp. Kramkalas! Jag snodde några extra så att jag klarar mig till vi ses igen. En fika på det så va klockan sex. Hej och hå. Hemmåt. Gräva i garderoben och mina nya fiiina skor.
Love, love, love. Sköna fast typ 10 cm klack. Och dom är hela efter lördagens bravader. Till skillnad från jennys klackar förra året. Helt sjukt. Jag måste berätta. Vi ute i vanlig ordning i hamnen. Coldplay i all ära. Festen tog slut och när vi kommer ut ser vi till våran fasa att larssons vintage skor är helt förstörda. Spruckit i sidan lixom som om hela skon krakelera. Å dom som va såååå vackra. Modemord. Dom dog verkligen. Så blir det när man kör med oss, all in haha

Fest hos bästa Therese. Riktigt kul och träffa tjejerna. Det va länge sen. En flaska vin och och kvällen va komplett. Det va en kille på festen. Han trivdes. För övrigt min lillebrors förra klasskompis. Festligt :) Utgång på det. Tellus va först jättetrevligt.

Det roligaste i lördags va när jag gick där i mina fina skor och tvärstannar, tittar åt höger och ser Martin.
Martins och min familj är väldigt goda vänner. Och jag frågar var f*n han gör där, hur kom du in, gå hem:) Men han har tydligen blivit 18. Ok. För ett par år sen satt ofta martin och jag och spela tvspel. Jag förlora ALLTID men det va sjukt roligt, satt p prata i timmar och vi somna alltid i soffan med tv spelsdosan. Det va tider det men nu har han blivit stor. Martin är en skön kille.

Middagen är färdig. Måste äta.

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: