Sandras

Frukost!

Kategori: Tankar

Heeej! nämen vem är du, kommer du hit ofta? skojja bara...ok...men jag är på bra humör idag, (: Wooo!

Men berätta hur har eran helg varit? Fredag, lördag, söndag är begreppet helg.

Jag har haft en liten weekend i Linköping. Linda och jag packa finaste väskorna och hälsade på rebecca.
Berättar mer ikväll om bravaderna...men iaf ordet blåst har fått sig en rejäl innebörd. Dt är sjukt ju.

Maria B....jag sitter här och äter min vardagliga hälsogröt med linfrön och längtar efter hotell-frukost-buffèn. Det är dags snart. Vi har väl inte ätit där den här månaden...alls? Vi måste styra upp det här alltså. Det är vårat uppdrag och bidrag i detta i landssamhälle.

sist men inte minst....

jag är grymt taggad. Taggad för träning ikväll. Yessss!

Nu ska jag åka och bli tomte igen. Jag ser ut som en liten röd tomte på praktiken men det är praktiskt och bekvämt såklart...Min pappa sa i fredags "du ser så liten ut Fnöppa (deras smeknamn ni vet) i dom där kläderna" det får plats typ två av mig där i...

Ha en bra dag mina vänner! puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: