Sandras

Väl Värt Att Nämna

Kategori: Tankar

Jag har världens bästa vänner <3
ni får mig att må sädär bra och jag vill bara krama er allihoppa - sandy style!
jag är glad igen (:

Imorgon är det min sista dag på min LIA 1. Jag är nöjd med mig själv att jag har gjort dt här, man får känna sig duktig för det har varit tre intensiva, långa, tuffa veckor faktiskt. Nästan på gränsen...men jag är ju inte den som är den.

Jga blir bara mer och mer säker på vilken bransch jag verkligen hör hemma vid. Väldigt tydligt. För tydligt. 
Har ju fortfarande inte nämnt här på bloggen vart jag har haft lia, det har jag bara sagt till rara utvalda, känns som det blir sånt långt utlägg om mina planer och tankegångar och jag orkar inte. Kanske nämner ngt i LIA 2 vem vet...

Sista dagen som sagt sen får jag gå hem och måla naglarna haha tur att ni känner mig annars hade ni väl trott att jag va störd lr ngt ;) ska visserligen upp och jobba med barnen på lördag men det gör jag med största nöjjet. Barnen och jag, vi är ett bra team.

Sen tänker jag fira med vin i helgen, om jag är värd det här!
Hej och hå! Vi ses i baren och high heels såklart!

<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: