Sandras

En Gåva

Kategori: Tankar

pw är avklarad. det va skönt men inte jätteskönt, snöstorm. lite väl myk snö nu tycker jag men men va gör det om hundra år? igår va ja hemma, helt själv. både maria och therese försökte locka med fester men ja hade redan bestämt mig lixom. blev ett gäng filmer ist, ensam hemma 2, narnia, grinchen, götakanal 1, en lysande jul och nu på fm har ja sett en galen jul. bara massa klassiker. hur rart som helst och precis så som det ska vara när det är jul.

ska packa och åka ut på landet idag. min oas. att åka till m&p är som att åka på semester. nu ska det firas jul. på riktigt. ikväll ska vi göra knäck. så, vad ska packas? myskläder, fina klänningen, min dator, SATC boxen, hemtentan i lagar och avtal och julklappar. såklart. 

vi har en scooter, fråga mig inte varför vi har det...men det finns en scooter hemma och jag ska nog åka lite när vi har så häääär myk snö (: det sjukt kul att åka pulka bakom en scooter. fina liv.

från det ena

en klasskompis sa "tacka aldrig nej till en gåva sandy!" Senad är grym o en av dem ja har kommit närmast i klassen. tack. på riktigt. för att ja har fått lära känna dig.

jag är iaf tjejen som måste städa innan ja åker bort nånstans. ska va rent och fräscht när ja kommer hem. så det ska ja göra nu. stääääda.

sådär, vi ses på landet! men som sagt bilar finns om jag får vänner och stadenabstinens ni vet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: