Sandras

juldagen

Kategori: Tankar

i lör vart det festa av. är de nån gång det ska festas så är det på juldagen. massvis med folk. va på tellus kl 22 redan. har väll aldrig hänt tidgare. förfesten blev hos laura med ca 20 andra glada människor :) skön förfest!

linda mötte jag upp i kön. kärt återseende. åå Lusen. det va många återseenden. det är det charmiga med juldagen, man träffar många kompisar ute lixom o man kan mingla o krams hur myk som heslt. 

 vi valde att köa strax efter ett. färdigdansat ni vet.

jobbade 11-16 igår. herregud. why? tröttast i stan. somna dirr när ja kom hem halv 5. vakan en sväng vid 21. åt ett äpple, prata med mammsen fast ja kommer inte ihåg va vi prata om sen somna ja igen.

snart är året slut. tack 2010. eller ngt. kan ni känna som jag att vissa saker hör till 2010. att vissa saker ska stanna kvar där o inte följa med in i nya året även om man inte alltid vill. egentligen. <33

jag är faktiskt förväntansfull över 2011. ngt kommer hända? men vad? o kommer ja bli en bra chef? ja tror faktiskt det, hade aldrig påbörjat ubt om jag inte trodde på mig själv. man är aldrig fullärd men snart har jag det som behövs för att påbörja allt.

en sak är iaf säker. jag kommer göra allt för att den nya året ska bli mitt bästa år. ingen får stoppa dig heller. bara du vet vad du mår allra bäst av.

CSI triologin är slut nu. dags o sova igen. jag älskar CSI. jobba imorn. natti.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: