Sandras

Elin Är På Hemgång

Kategori: Tankar

Min kropp är inte i min kropp idag.
Jag har verkligen ont överallt???
Stel som en och annan 80 årig gubbe.
Jag har ont i mina vader, mina armar, axlar, nacke, baksida lår och händer?
Och nu har jag inte tränat sen i måndags...sjukt.

Det här med snö.
Sluta nu. Åter igen har min planering spruckit pga av snö.
Det ända jag vill är att ta på mig min nya svarta trench och spatsera i nya fina vita tygskor..
Kommer inte att hända eftersom det ska komma flera decimeter nysnö i helgen.
Suck.

Idag kommer Elin hem från Gbg :) Ingen är gladere än jag!
Helgen kommer att bli nice. Det vankas fest hos robin och louise
och tillhörande utgång. Nu har jag inte vart ute på ett tag,
har lixom inte haft lust överhuvudtaget
men morgondagen kommer att bli riktigt kul trots all dess snö :)


Välkommen hem min fina elin <3

Kommentarer

  • Elin säger:

    åå min sessa tack kärlek säger jag bara;)

    2010-02-19 | 17:51:37
  • fanny säger:

    Jätte fin! =)

    2010-02-19 | 21:45:12
    Bloggadress: http://float.blogg.se/

Kommentera inlägget här: