Sandras

Inventering

Kategori:

Ska glida ner till jobbet och börja inv lagret om en stund. Det här är första gången som jag ska inv utan Maida =/ Kan gå hur som heslt. Nu tänker ni " hur svårt kan det va och bara räkna, sandra?"

Nej mina kära läsare, det är inte det som är kruxet. För det är nämligen jag som måste få in allt rätt i datorn och BO, rätta, förklara och ha mig så att vi inte blir lidandes av en stor minusdiff.

Jag ser det som en utmaning och det här ska jag fixa (måste fixa) med jolines hjälp vid min sida såklart (:
Så med andra ord kommer jag inte att lägga ner så myk tid på självaste outfiten idag. Det är lite svårt att inspirera kunder när man ändå ska vara lagerråtta... Får helt enkelt bli sköna leggings och en hög tofs, en hög tofs som va precis så som Therese och jag såg ut när vi jobbade tillsammans efter alla klackande kvällar... remember fina du? Dagens flashback (:

Puss

Kommentarer

  • Therese säger:

    OM jag kommer ihåg hjärtat, det var ju liksom du och jag på något sätt. Inget gråtkalas på lördag va? Är rädd för att det kommer bli det. <3

    2010-01-20 | 21:39:23
    Bloggadress: http://ibelieve.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: