Sandras

Lights Off

Kategori:

Dagen har gått fort. Vi va två yrvakna tjejer på jobbet klockan 7 imorse. Kl 7 = självmord. Men vi har räknat och vi har gjort det bra. Dessutom har jag suttit med it halva fm och installerat grejjer. Men jag fixade det oxå. Check! Sen charma vi byggarbetarna, jamen ni vet fladdrar lite med håret och ler, så att vi fick gå in och kolla Cerveras lokaler. Det blir stoooort.

Även om jag älskar mitt jobb ville jag faktikst bara att klockan skulle slå 18 idag så att jag fick gå hem. But why? (:

Nu sitter jag här med nytonat hår och hur tröttis i ögonen som man kan bli. Har ett uppdrag kvar denna torsdag, biobiljetter ska bokas sen äre natti. Än är det inte helg även om jag jobbar både lör och sön så är själva kännslan av lördag bra fantastisk.

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: