Sandras

NY Öppning

Kategori:

Min dator är frisk. Skönt!

Nu sitter jag här med en kopp nyponte för jag fryser och ryser.... Te värmer...oxå. Imorgon öppnar vi nya butiken, ja den är mindre men den är hur fin som helst. Kom och kika imorgon vettja :) Vi har jobbat från 8 - 20 idag och jag är helt slut. Mina ben värker. På riktigt.

För övrigt har veckan egentligen varit jäkligt soft. Ledig mån-fre. Hör till sandys ovanlighet. Har hunnit med massa trevliga grejjer. Ett par olika fikor med olika flickor...säger man så? en fika, flera fikor...ar?? Va? Aaaja... Inhandlat nya träningskläder, ljusgrått. Tajt och fint sörru ;) Ledig eller inte, igårkväll ville jag bara gå och jobba. Nånstans är jag född till arbetsnarkoman.

Sen vart det en handbollmatch. Sverige - Norge. Jag gillar handboll. En pappa/dotter kväll. Mys! Kommer svenska landslaget till Nyköping, ja då är jag helt enkelt där och hejjar. Nu va det här inte den bästa matchen i deras historia men kul att se det live lixom. De va lite av hur min vecka har varit.

Vill bara tillägga att jag än så länge är på god väg att hålla årets nyårslöft. Det går rätt så bra änsålänge.

Nästa vecka händer det grejjer och jag hoppas på dom bästa utvägarNA. Skulle bli riktigt glad tjej alltså :) Egentligen gillar jag ovissheten. Spännande på ngt sätt. Saken är den, har jag väl betsämt mig för ngt, då kör jag. Velar ibland (ofta) men om jag ser ett mål, ja då krigar jag på mitt sätt. Men vem vet..

Sådär jag, nu är teet uppdruckit och det är dags att logga ut, sessan ska sova <3

Puss
                                  
Pappa Göran och jag på första parkett.

Kommentarer

  • jenny säger:

    Fika :) Flera fika. Eller? det låter mest rätt.

    Boka resan til Oslo :) När Åsa och Rebecca kommer :)

    2010-01-08 | 23:59:32
    Bloggadress: http://detvackra,blogg.se

Kommentera inlägget här: