Sandras

Rolig Eller Inte Rolig, Det Är Frågan

Kategori:

Mitt balsam är slut. Extremt irri. Fick inte ens ut en droppe. Svinto.
Jag använder ingen spray, mousse, vax. Inget i mitt hår. Jag är helt neutral. Men jag använder balsam. Det är ett måste. Men vet ni!!! Jag har ju faktikst hårspray hemma i mitt badrumsskåp, i mitt slott bara för att jag vet att mina vänner vill låna innan vi drar ut på krogen. Varsågoda, min hårspray är till ER från mig <3

Jag har varit på medel/puls ikväll. Men det gick sisodär. Jag tror att jag va a little bit disträ för jag gjorde fel på vissa steg. Nu dricks det iaf kamomillte och snart ska jag ta tag i mina räkningar. Kul. Jättekul.

Är du rolig?
Jag vet att ja har självdistans.
Är man rolig då? Lite skojjig?
Det här funderingen svävade jag in i när jag duschade ikväll utan balsam och mitt hår som en ända stor svintoboll. Rolig eller inte, ja tror att jag lägger ner den här funderingen för nu..

Imorgon är det jag som går till hotellet och äter frukost. Mummsi (: 

Sov sött rara ni!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: