Sandras

Tacomys

Kategori:

Snälla, inge mera snö. Tack på förhand! Vill plocka fram ballerinaskorna och klä mig i vårjacka. Vi fick den mest fantastiska jackan igår. Maida höll på att avlida för att hon tyckte att den va så ful. Jag provade den och den passade så bra om man fixade med dragskon i midjan. Den är rosa...rosa på ett bra sätt och den ska bli min min min.

Jag va på aerobics 1 igår. Så himmla kul. Vilken energi man får. Kommer att bli mitt nya favoritpass på torsdagar.
Sen hemmåt och fixa lite, packa ner majs och så och sen gå till Linn för tacos med henne och marielle. Lyckad kväll på alla sätt och vis. Runt 22 pulsade marielle och jag hemmåt bland massa snövallar och skratt. Det kan räcka med att vi kollar på varann så garvar vi. Fråga mig inte vad vi skrattar åt, vi har bara så himmla kul :)

Väl hemma tog jag mitt duntäcka. Satte igång "my partner in crime" - sex and the city och somnade senare sött i soffan.

Ikväll ska jag fira Stefan, Adde och bästa Michele. Kommer att bli kul men vad ska man köpa i present till alla? Måste fixa detta typ nu innan jobbet...panik!

Nu ska jag lyssna på lars winnerbäck till frukosten. Är det nån mer än jag som är kär i hans nya Ett sällsynt exemplar och då får man vårkännslor om ngt. Berätta, är du som jag....ett sällsynt exemplar?

Carpe Diem rara ni ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: