Sandras

Vårpiffning

Kategori:

Helt plötsligt blev mitt kök finast och rummet som jag helst tillbringar min dyrbara tid i. Vita gardiner med medaljonger, egentligen till vardagsrummet men va tusan lite lyx i köket är väl bara trevligt.

Satt och fundera på en sak, undra om ska försöka leva på existensminum dvs 10 kronor per dag en månad. Då blire visseligen inga snygga gardiner och inge annat för den delen heller. Men å andra sidan behövs verkligen inga kläder och inga vinterskor. Bara köpa mat och kanske en vinare på lördagar om ja är snäll... hmm ska fundera på det här. Jag kan tyvärr inte lova ngt, om mitt shoppingbegär rycker in kan jag inte stoppa det ;)

 Skulle det va värt att leva fattigt utan frukostar, restaurangbesök en månad vs trevligare sparkonton?
Tveksamt alltså!

Nu måste jag sova, både regionschef och färsäljningschef hälsar på imorgon. Kommer att gå hur bra som helst för vi har stenkoll kan jag lova.

Ta hand om dig!

Puss



Erkänn att man vill va i mitt kök nu (:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: