Sandras

Work With Me

Kategori:



Testing, testing - kameran funkar precis som den ska om inte bättre. Så bra då!


 Aningens suddig bild på elin och mig från nyår. Man skulle kunna säga att det sammanfattar våran kväll i helhet :P Frågan är vem som har tagit bilden? Det är väldigt oklart.

Sen vill jag bara poängtera vad en middag hos farmor, två toppar från gina tricot, en rar lillebror, en matlåda, en (eller ok 5 om inte 10) after eight, en BMW, en hal snöig väg och ett fint sms kan göra gott för mitt välmående!
Har jag nämt förresten att jag är lättroad (:

Nu ska jag försvinna in i dead by aprils värld ett tag.
Ciao!

Kommentarer

  • Elin L säger:

    hahaha...what a night! men ja, vem tog fotot?! undrar om vi någonsin får svar på den frågan :) puss

    2010-01-04 | 22:48:57

Kommentera inlägget här: