Sandras

Allvarligt Talat

Kategori: Tankar

Jobbiga vecka. Myk ansvar och massor att göra. Idag börjar ja inte förrän 14. slutar 19.
Nu ska jag berätta...en kund kommer fram igår...en tia hade fastnat i en vagn. suck. hon va tvungen att ha sin tio. ropar på mig. jag står och gör ett fint barnbord. ser jag ut sen tjej som kan meka. nej. jag är inte bra på sånt där.
iaf jag ser fram emot kvällen, åker hem, slänger mig i soffan och tittar på film. underbart. 4 arbetsdagar kvar. sen tänker jag ha semester igen. japp. tänk om ja hade jobbat heltid där i sommer som dem ville. ja behöver en kram eller två. ja att ha ett jobb som man älskar betyder mest, jag har ett egentligen tjänstlediga jag. Har du ett jobb som du älskar?

igår träffa jag elin l. blev nachotallrik och massa prat. rart och så himla sandy. trivs extra myk i goda vänners lag.
grattis till elin s oxå som blev yogainstruktör igår. duuuuktiga du. jag blir så stolt. och snart kommer solen igen, då är vi på jogersö igen. så som det ska vara.

nu powerwalk runt branholmen. sköööönt! det är faktiskt en sak som jag längtar till när skolan börjar för då börjar även höstens träning. startskottet. har varit föööör lat. här ska tränas. jag ska bli stark och smidig på samma gång. jaaa, jag gillar vältränat haha

Kommentarer

  • Ellan säger:

    Underbara du :) pw åt mig med.. regnar som aldrig förr här he så det blir ett yoga pass på fs :)

    2010-07-30 | 09:46:10

Kommentera inlägget här: