Sandras

One Way Trip

Kategori: Tankar

Löööördag. Vaknade som en prinsessa (: utsövd!
Fredagsmys hos maria igår med film och pop.
Jag gillar filmmys. Mera sånt! Vi såg Schutter Island med leo dicaprio Asbra film! Se den.
Vi kom in på disku om leo när han va med i Beach. Turkost vatten, han och en strand. Hett.
Det va då det. men man va ju lite av ett Leo fan alltså men nu har han blivit gammal. 

Dags att dona i lgh, städa och tvätta. Sätter igång Oskar Linnros, då städas det av bara farten!
Sen ska jag gå till lindex och krama mamma och sen köpa ekologiskt bra vin på hemvägen. Kvällen bjuder på festligheter minsann hos Ida Hertz. Väääldigt trevligt skare bli! och som jag har längtat, ända sen i måndags när jag gick på mitt jobbpass. Nu äre lördag med bravur!

Jag + oskar linnros är en bra lördaga dag! puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: