Sandras

River Flows In You

Kategori: Tankar

Seriöst! Det måste ha vart ngt allvarligt fel på ac på tellus igår.
Såååå varmt. Som att gå rakt in i en vägg. Sjukt.
Kvällen i sig var hur trevlig som helst. Dansa gjordes det trots hettan där inne.

Träffade många gamla och nya kompisar.
Då får man kramas även om det vart svettiga sådanna.


Elin och Elin sov hos mig. Fullt hus. En sessa bredvid mig i sängen och den andra på soffan.

Bestämde mig för att gå ut på stan en sväng idag, har inte shoppat på två veckor :O
Gick till Inger på Lindex och köpte en blommig sjal 79:-. Sen hamnad jag på gina t och köpte ett par beiga bomullsleggings som ridbyxor på knäna och med dragkedjor 99:- och ett par svart jeansleggingsshorts 49:-.
Myk fina och allt på realistion. Nu har shoppingnerven har lagt sig för den här gången.

Och sen har jag och marcus vart på söndagsmiddag hos farmor. Nu är även alla bestyren klara här i huset oxå så som hunden, ALLA blommor är vattnade osv... mamma ringde och sa att dem kommer hem imorn.

började kolla på en film, vart lite rädd så ja stängde av, tänk på att jag faktiskt ska sova i det här stora huset själv. Ingen film för mig tack.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: