Sandras

1 Mars - Våren Närmar Sig...

Kategori: Tankar

Den 1 mars, måndag, stavas ledarskap. Vi har haft just ledarskap hela dagen lång. Väldigt intressant.
MEN det känndes som min trötthet från lördagens bravader kom ikapp mig under föreläsningen. Det är ju såklart inte ok + att min visdomstand är lite cp just nu. Ska läsa igenom kompendiumet vid sovdags.

Förra veckan blev det inge träna av. Ja va lite rastlös mellan varven när man är van att röra på sig men är man sjukling så är man. Men idag testade jag och köra. Gick på aerobics 2 för allra först gången. Hej och hå. På en kvart hade vi gått igenom 3 block jättesnabbt... det gick bra men det tar ett par ggr innan allt sätter sig. Sjukt kul pass. Mina endorfiner rusade i hela kroppen av alla steg :) Det va en tjej där som ja pratade lite med, hennes först gång va förra veckan tydligen, så hon förstod min lilla förvirring mellan varven. Vi bara skratta. Väldigt trevlig tjej för övrigt.

ibland är världen bra liten. hur liten som helst faktikst. jag är inte säker, långt ifrån såklart, men det skulle kunna va så om världen är liten och det är den ju oftast när det gäller mig. Liten på ett bra sätt?

eget arbete + LIA imorgon. Ska reda ut mina tankar ang praktikplats.
Är nog tillbaka på min först bana nu men ja är väldigt osäker. Tål att fundras på en gång till alltså.

Kram till dig

Kommentarer


Kommentera inlägget här: