Sandras

Can I Begin?

Kategori: Tankar

4. 4 nätter, så många gånger har ja drömt om den här personen. Vad betyder detta? drömmara är så verkliga. blir galen tror jag.

Jag har fullt upp. Projektet har tagit all skoltid den här veckan och imorgon ska det lämnas in. Ska bli skönt att bocka av det här. Nu är jag faktikst lite trött på det. Nya uppgifter tack! Har varit sååå trött på kvällarna.

Lånade brosans bil och va på möte med min handledare för LIA. Hon verkar vara väldigt pedagogisk och kunnig. Vi började prata marginal i kronor och procent direkt....jag kommer säkert bara se dollartecken efter det här. Hur ska vi kunna tjäna mest? kan exponeringen göras tydligare och locka till flera merköp?

Carina och jag gick en skön prommenad igårkväll och avsluatde med en god tacomiddag onsdagen till ära (:
länge sen jag träffade fröken så det va mig på tiden.

planen va att jag, lina, arif och ninni skulle äta våfflor efter skolan idag. Blev ingen våffla men en trevlig fika är aldrig fel. våran grupp kommer att avsluta våran projekinsats imorgon och äta lunch tillsammans. vi integrerar oss. viktigt med gemenskapen. jag är administratör enligt en personlig analys men det är en annan historia.

dags att betala räkningar. kul.

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här: