Sandras

Du Är Beautiful

Kategori: Tankar



Linda är hemma. Med bravur.
 Som en uppenbarelse igår på krogen står hon där. Fina linda.
lycka i min (vin)gliga kropp.
 Kan man slå rekord i någon typ av kramtävling så vann vi.
Vi vann allt som har med kram att göra.
jag ser redan oss på lotsen i sommar och gör helt enkelt stan lite roligare i turkosa naglar.
 Linda betyder för myk för mig. Hjärta.

Vill passa på att hylla en person till.
(Jag gillar att hylla om ngn är värd att hyllas såklart)

 Vi sprang på varann igår på stan och han är en bra vän.
ordet sammanträffande kom till sin rätt.
Vi är bra vänner och ja hoppas att vi alltid kommer att vara det.
Är det nån jag är lite mera sandy för så är det för honom.
"den som har vänner är rik utan att veta om det"
så fortsätt att vara så bra som bara du kan va, ok?!  (:

Tackar i samma veva för gårdagen.
 Grattis lina och mathilda på födelsedagen och tack för en jättekul kväll alltså!
Massa dans.

nu ska jag sova igen. tänk er en heldag under täcket. I like.
sen blir det att traska, med paraply och hyra filmis.

slutligen: min randiga kavaj gjorde bara liiiite succé på sitt sätt
nöjd (:

Kram till alla underbaringar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: