Sandras

Fotboll Är Det Nya Svarta

Kategori: Tankar

Bissarna mot Allstars.

Ikväll har joline och jag varit på fotbollsmatch. Det va längesen jag va på fotbollsmatch vill jag lova.
Kallt vare oxå men det får man ta, vi va två duktigt påpälsade tjejer. Beredda på kylan men smet in i halvlek en stund, vi kände inte för att avlida..

Har ju spelat fotboll tidigare i mitt liv. Vart faktiskt lite sugen efter ikväll. Såg rätt kul ut. Ska jag?
Minns att det tog massa tid såklart men att det va riktigt skoj. Knappt ingen som tror att jag i grunden är en fotbollstjej. Jag va mittfältare först i ett killag sen ett tjejteam och hade jag alltid nr 8. Mitt turnr idag. På riktigt.

Åter till matchen: Bissarna vann. Yeeesss (: Bra kämpat tycker jag av någon lite mer go anledning kanske?! 
Vi vet vad vi gör i sommar. Bänkade på läktaren minsann. Fotboll it is. 

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här: