Sandras

If We Ever Meet Again

Kategori: Tankar

Skola. Halv 9 - 3.
Kunde verkligen inte få fram ngt mera smart på analysen, skrev, suddade, skrev igen...
ingen idé då. så jag packa ihop mig själv. Hejdå, hejdå.

Klockan 16.15. Dejt på schemat (Gillar dejter) Med maria (: Alltså finns det ngt bättre än en rar fika, (massa skvaller) och ett svettigt pass tillsammans? Nej. Hade inte tänkt träna. Huvudvärk och så men maria peppade mig. Men efter det här alltså. Ingen huvudvärk och pigg och glad som få. Magic?

Nu för tiden tycks jag alltid hinna med den där viktiga kramen.
Har du fått din kram? Om inte...se till och få det. Man mår bra. Så bra.

Ja erkänner:

Känner lite saknad. I min kropp. Saknaden av många fina tjejer. Alla dom här som saknas är en del av sandy. Eller sandy-candy som A säger... ja herregud, urspårat :P konfronterade honom med "kärt barn har många namn" eller? Åter till tjejerna då. Kom hem till mig. Nu! Tackar på hand. Tur för mig är att iaf några av dom allra finaste finns här hemma. hjärta till er.

Kommentarer

  • Maria säger:

    Så mysigt Sandy. Mer sånt!! Och nu 3 saker som står på schemat, det måste ålaneras in. Snart! Kram & natti!

    2010-03-23 | 21:46:17

Kommentera inlägget här: