Sandras

Packat Färdigt

Kategori: Tankar

Sådär jag, nu är jag redo för en weekend i fjällen.
Som sagt inge alperna utan Stöten :D
Ligger och glor på pistkartan, ser bra ut.
Verkar vara ett litet trevligt ställe uppe i snön.
Mest grönt, det gillar Linda, :) vad jag kan se men långa fina backar.

Ska bli så himmlans skönt att åka bort en liten stund.
Man behöver det för att ladda batterierna. Alla behöver ladda titt som tätt.
För mig kan det inte bli vår utan att jag har varit i fjällen. Det måste gå i den ordningen.
Fjällen, vår, fjällen, vår, fjällen...ja ni förstår mitt lilla koncept.

Jag ska mest göra ingenting. Jo plugga lite branchkunskap på sin höjd i bilen.
Har en stabil planering inför tentan som ska följas.
Annars blir det mest skidåkning såklart, stugmys, tända ljus, ett glas vin, varm choklad i backen, våfflor, läsa böcker och tidningar och lyssna på massa musik såklart.

Nu kom ja på att ja måste leta efter mitt skipass.. kan vara en idé och ha det med sig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: