Sandras

Sammanfattning

Kategori: Tankar

Fredag: Efter massa besök hos butiker fick våran grupp ihop ett antal intervjuer.
Sen lyckades Arif låsa in oss i min lägenhet. Det är ju ganska bra jobbat. Ja, jag va beredd på att hoppa (:
Men vi kom ut och kvällen spenderades hos m&p. Middag och soffanmys. Det gillas väldigt myk.

Lördag: Hellmansfika med Michele. Länge sen jag träffa honom. Myk att prata om. Jobb med en fin tjej på dagen. Jag har föralltid sagt fel på ordet rea. Alltså, när jag jobbar vill jag inte plugga och när jag går i skolan vill jag inte jobba. Vemod men väldigt glad över att jag har möjligheten att göra båda och faktum är ju att jobba ska ja ju faktikst göra heeela livet....

Träffade Larsson som har varit hemma från Oslo. Kramar där. Vi tog våran inköpta systempåse med innehåll och drog till Adde. Jag, jenny och 7 killar. Rätt skönt att gå på en killfest, annars är man oftats tjejer. Sjukt kul det med såklart men det blir en annan grej. Det va inte så myk Lady Gaga eller nåt haha mest hårdrock och jag kännde mig faktiskt lite maskulin på ett väldigt bra sätt (: vi drog till tellus och fortsatte våran trevlig kväll. 

Söndag: Tillbringades i cityarkaden iförd kavaj. Sen hemmåt med efterlängtad pizza.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: