Sandras

Verbal Och Icke Verbal

Kategori: Tankar

Vi kom in på verbal och icke verbal kommunikation i sammanhanget ledarskap idag. Våran föreläsare slog ett slag för beröring. jag sväva iväg lite kanske och såg kanske inte ur ett ledarskap perspektiv men föreläsare Classe sa att det är viktigt med beröring och då är det så. Ja tack (: men vissa ryggar tillbaka och blir typ rädda av en liten touch eller av att röra...andra behöver 1,5 meters avstånd från personer när man pratar med någon. Ryggar du eller rör du tillbaka? jag tror att dom som ryggar tillbaka blir i grund och botten glad över den där beröringen i smyg. jag skulle iaf aldrig säga nej till pyssel/pyssla med håret.

Idag har jag träffat min Elin <3 hon är hemma en hel vecka. Sjukt länge. Elin är elin. Hon är halva mig.
Massor att prata om. Tack för en mysig eftermiddag tjejen. Jag fick en nalle, en liten överraskning med tillhörande kort med kloka fiiiina ord. Upp på kylskåpet! Blev jätteglad (:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: