Sandras

Weekend

Kategori: Tankar

Skippade Backyard Babies igår efter myk om och men.
Joline traska hit istället med två nya manliga stjärnor. Jättetrevliga (:
Dom drack öl och vi drack sodastream.
Massa godis och popcorn och kvällen var hur mysig som helst.

Shoppade, som jag hade lovat mig själv att göra idag, hant jag givetvis med ;) en aprikos volang top, randigt linne(såklart. jag ska dö i randigt) och en zebramönstrad t-shirt. Jag tror stenhårt på att våren snart är här och då ska min garderob vara väl förberedd.

Idag har det jobbats. Har inte varit där på två veckor nu, händer myk på kort tid i en butik kan jag lova.
Va tvungen att ta en runda, fundera (pekfingret på näsan ni vet) strukturera och sen börja jobba. Trolla så att allt får plats på snyggast sätt.
Tillsammans blir joline och jag ett bra team alltså.

Huvudvärken har gjort sig påminnd och begreppet kaffe tror jag löser mitt världsproblem. Japp så fåre bli. Kaffe.

Kvällen kommer att bjuda på schlager med massa tjejer. I sms stod det "sandy, dresscode: myskläder" Perfekt säger jag och kommer på direkten.

Dagens ord: en veckas dagsform???

Välkommen nyktra, underbara helg! PUSSSSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här: