Sandras

Life Can Be

Kategori: Tankar

Redovisning. Check på den! Jag var nervös alltså. Av 13 möjliga redovisningar idag var jag nr 12 ut...förstå den pinan att vänta hela dagen. Det är självmord och inget annat men skam den som ger sig.

Jag låssades och menalt ställde in mig på att jag skulle gå på ett aerobicpass. Ja dt är sant faktiskt... där står jag längst fram och gillar att folk ser för jag kan det där...men det blir en helt annan grej framför en hel klass och föreläsare och ha ett eget föredrag och alla stirrar så mycket.  

"Men seriöst" tänkte jag, vad kan gå fel när jag har en tydlig master att gå efter och en välutformad power point och vad gör det om man ev gör bort sig lite men till ert vetatande har jag faktikst inte gjort någon bättre redovisning än den idag (:

hmm jag antar att man nånstan utvecklas hela tiden och blir bättre på saker och ting..så mina rara möt den där rädslan för det kan bli hur bra som helst. Eller som min brosa säger " ehhh fukc it" ja alla har vi lite olika syn på hur man ska tackla grejjer, det där är hans sätt och alla sätt är faktiskt bra utom dom dåliga.

Som belöning: en väska, en tröjja, en sjal och träning förstås!
Sprang på joline på stan, då fick jag kramas, gillar ju jag såklart!

Puss!



Kommentarer

  • Louise säger:

    Du är såååå fin Sandy!

    2010-05-05 | 23:09:44

Kommentera inlägget här: