Sandras

Overcome

Kategori:

Så vad tyckte jag då om SATC 2? - bäst!
nää förlåt, det va ett underkast...världsbäst ;)
dom som jobbar under rubriken och titel filmkritiker måste vara sjukt
bittra om dom påstår ngt annat alltså, det här är bra grejjer (:

I min i pod - alexandra burke. i mina öron är hela skivan väldigt bra.
Lyssna på The silence, Overcome, Gotta Go och framförallt hallelujha. Åhh va fint.

något annat som är väldigt fint är..

..värmande och rara ord från nära som betyder sådär mest för mig.

ibland kan någon behöva en extra kram ni vet. 
vilken tur att jag är hon som gillar kramar <3


hejja oss och hejja vattenpolo!

ikväll är det jag som intar dansgolvet. Japp!
Schlager känns som det kvittar. alltså verkligen kvittar.
sverige är lixom inte med. sjukt.
ha en jätterolig lördag för det ska ja definitivt ha.

Så lyssna på The Silence nu då!! looova det (:


Kommentarer


Kommentera inlägget här: