Sandras

(Sun)day...

Kategori: Tankar

...och trött efter helgens bravader. Man hinner med mycket mer än vad man tror även om jag känner nu att jag behöver chilla lite. allt går typ i 120... Det har skrivits rapport idag, bakfull och dann, håret i en klassisk "sandra och therese-knut", en resorb som inte funkade och felstavningar på var och varannt ord i rapporten och frysfrossar...men så är det här i livet. helt klart värt! Nu är iaf allt klart och ivägmailat så att säga. Det återstår en power point att göra... är inget stort fan av redovisningar men men det måste ju göras tydligen..och nånstans är man ju en riktig överlevare. om jag fick välja att ha redovisning och ta en fika på stan...blir valet ganska enkelt.

Det va en riktig fin kväll igår (: middag på ringvägen och vin. Klockan slog krogen minsann, vi kom ut rätt sent, runt halv 1. men då går man all in när man väl är på plats. Hade sjukt kul! Träffa massa rara människor, blinkade men bara på ett snällt sätt, skålade, skrattade och dansade på mitt sätt i neon. kvällen var med mig! här vare medgång. Sen trska jag och maria hemmåt i lördagsnatten och jag somna i min prinsessäng.

Om det ska bli skönt att återgå till skolan, börja halv 9 om dagarna och sluta runt 3. Lyyyx! Då har man lixom halva dagen kvar att göra massa kul på....OCH dessutom vara ledig fredagar igen med undantag den här veckan som jag är ledig imorgon. Soooft!

Ha en gosig kväll!

Mitt nya ord är helgardera. Jag helgarderar allt. Lika bra.

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: