Sandras

Debut

Kategori: Tankar

Söndagar är gosiga. Jag blir gosig. Söndagsgosig. Typ.

igår blev det lite festligheter för hanna. Tjejen fyllde år och ska ut och resa. många glada människor. tårta hit och shottar dit.

sen blev det tellus. yes. har inte vart där sen sist kan man väl säga. det gäller att tänka postivit och göra krogen så roligt som möjligt. dansa gjordes det och kramdes oxå för den delen.

lite kebab senare och ett stort minus för regn heeela kvällen betsällde maria o ja en prinsesstaxi tillsammans.
väl hemma och nerbäddad i sängen blir man livrädd när någon plingar på halv 4. tankar till att det är en tjuv eller mördare eller nåt kommer snabbt. men ett "godnatt o det är bäst att du går hem" senare somnade jag sött under mitt duntäcke. jag är bra alltså!

bra kväll med bra människor. hjärtan.

idag en pw. såklart. linnros o ja kan gå långt tillsammans. Debut kan man ju lyssna hur myk som helst. nu plugg resten av em. fram till 7 för då är det gossip girl. soft. ida h och ja diskutera choklad igår. vi har samma favvo. marabou mörk mint. så den här ja köpt till mitt soffmys ikväll.

övrigt. ja har upptäckt ett minus med min Iphone :O man kan lixom inte har sin musik som en ringsignal!? say what? ska man bli tvungen att köpa lr vad? jaha....

Kommentarer

  • Rebecca säger:

    Jag laddade ner ett gratisprogram som hette något så var det problemet löst. Linda köpte sin ringsingnal för några enstaka kronor..

    2010-10-24 | 21:32:51

Kommentera inlägget här: