Sandras

A New Day

Kategori: Tankar

TRÖTT. Lite plugg och lyssna på musik. Sen CSI.

Det va den måndagen. Snart är det fredag = elin 
Elin är så saknad. Saknad så att det nästan gör lite ont. Ont på ett bra sätt såklart.
Hon är halva mig. Det bara är så. Kommer alltid att vara så.

Kommer inte hinna träna den här veckan. Alls. Trist. Åå ja som har så bra tränings schema.
Har nämligen sagt ja till jobb på min praktik den här veckan...kom nyss hem därifrån.
Mån, ons, tos. Inte imorn. måste plugga tentan...
Dt har gått ut en barnkatalog och då ska det fixas och hängas om på avdelningen. Passar mig.

Det va faktikst ett kärt återseende. Dem är rara där uppe på min lilla praktik. Alla vart hur glada som helst.
Kramades gjordes det. Och då trivs man ju. jag kommer jättebra överens med alla. Man blir glad av det.

Imorn ska jag till tandläkaren...ett uppdrag i sig. Kul liv! Ja har läst att man ska tänka positivt.
Det kommer att gå bra. jättebra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: