Sandras

Bästa Mamma

Kategori: Tankar

Fredag är ändå den den dag som känns bäst...fredagsmys.

Sa till gruppen i morse att: - vi gör såhär, vi flexar på eftermiddagen idag! (: då vart jag uppskattad! inte så många som sa emot mig. Vi ligger bra till. Nu är det helg. Nya tag på måndagmorgon. 

Mamma

Vi har varit på prinsess och fredagsfikat. Jag va bara tvungen att ta en tårtbit. OM jag va värd den alltså. Rart att bara vara hon och jag. Sen skulle det handlas kläder till deras personalfest imorn. Västerport firar 20 år. Hon kommer att bli jättefin. Hade gärna vilja gå på festen oxå, västerports fester brukar alltid bli väldigt lyckade.
Sen har vi storhandandlat på ica oppeby såklart.  

känner mig nöjd, har tagit tag i lite viktiga saker den här veckan.
Då får man väl vara nöjd eller?


Trevlig helg! Nästa helg kommer elin hem :)
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: