Sandras

Hejdå Höstdepp

Kategori: Tankar

nån mer än jag som är så otroligt trött hela tiden? förstår inte varför jag är så trött?
för jag sover verkligen. hur många timmar per natt som helst faktiskt. men ändå...
det är nånting...orkar knappt umgås just nu...
det är inte likt sandy. det är olikt. - nån släng av höstdepp eller vadå?
som om musten försvann från min lilla kropp eller vadå?

hejdå höstdepp - vad kan man göra för att må så bra som man bara kan, för hösten är ju egentligen väldigt rar tycker jag.

det här gillar jag med hösten. egentligen. när jag inte är trött tjej.

* tända ljus
* hyra massa filmer och kura upp sig under en filt.
* äta cccchoklaaad. helst mörk tsss
* träna. träna. träna. tror inte att jag skulle fungera utan den. ärligt.
* läsa. just på hösten gilla jag att läsa.
* dricka vin
* spela spel.
* ha hemmaspa och bada med bubblor.
* laga goda middagar
* kramas
* lyssna på musik
* shoppa
* fika i flera timmar

och myk, myk mer....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: