Sandras

Like The Stars

Kategori: Tankar

Det är nånting med stjärnor och kronor inredningsmässingt som jag verkligen älskar.
Väldigt stilrent tycker jag. Dem här tre kuddarena och kronan hitta jag, bland massa annat, i norrköping i söndags under mammas och min shoppingdag. Passar perfekt i min lägenhet. Det är roligt att pyssla i lägenheten, tänk om man hade en två eller en tre så man kunde dona lite mera. för va glad för min etta tills vidare. den är väldigt bra den oxå. Men jag erkänner att en två skulle sitta fint. Men om jag ska ha en två ska jag köpa den. hmm ska fundera på det...

hade bara tentan idag, så sluta på förmiddagen. skönt med en slappardag. gick till mamma sen o kikade på bebiskläder till maja. Finns hur myk som helst. men vi hittade ett set som sa lite mer lixom. en jeansklänning med volanger.. jättesöt. 

sen fick jag för mig att jag behövde en kram av linn. så stegade till glitter. linn är bra. rar ni vet. lördag kom på tal, hoppas, hoppas fröken kan vara med o skåla. vore nice :)

ska fixa håret idag. men bara toppa mig. snyggt och fräsch ska det vara. bör färga håret oxå. sen hitta jag ett nagellack på hm "dust & diamonds" heter det. nogatfärgat. det andas höst. haha "andas höst" finfint iaf. så nu ska naglarna bli snygga. sen får vi se, går nog och dansar klockan 5. är dock väldigt trött (igen) eller jag är inte trött, min förkylning är trött. men dans piggar alltid upp.

känns som det blev helg helt plötsligt, inget betungade kvar eller vad man säger. bara festen kvar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: