Sandras

Och Så Lite (myk) Hårfärg

Kategori: Tankar

Mitt hår har typ tre olika färger från hårbotten och utåt. sjukt. det är inte godkänt om man heter sandra.
Har lixom inte orkat göra nånting med kalufsen sen i mars...Nu ska det bli så fint. så fint som det ska vara.

Fick gästspela i en annan projektgrupp för en uppg. Nyttigt på alla sätt o vis att göra så. Man jobbar så olika och det är viktigt att man får ett annat perspektiv på saker o ting. Inte alltid det lättaste men det gick bra. Nöjd faktikst med resultatet.

sen blev det helg.

lägenheten är helgstädad. rent och fräscht.

ikväll sak det kramas (såklart) med maja. lilla bebisen ni vet. längtar. och jag vet hur den ska hållas nu. det är ju bra. sen blir det sova på landet och vakna upp med kaffe på sängen och heldag med mamma. kanske en pw och så. sköönt :) 

sen vin. rosé och dans. massa dans och festligheter med rara tjejer.

söndag: zumba och man inte är för bakis för en sån sak men nej det har jag bestämt mig för att jag inte ska bli för zumba it is.

skippar plugg i helegn, nya tag på måndag. på helgen ska man njuta. njuta av allt.

nu ska håret bli brunt och snyggt. puss 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: