Sandras

Onsdag It Is

Kategori: Tankar

Lilllördag. Mitt i veckan.

Hoppade över medel idag. Kroppen sa ifrån. "nej sandy"
Man ska aldrig pressa kroppen till träning. det blir lixom aldrig bra då.
Bättre att läka ut försylningen. Den gör mig matt så kroppen sa nej.

laddar upp för träning på söndag istället, då får man testa zumba igen på friskis.
Det är så sjukt kul. zumba är en riktig egoboost vill jag lova. hej o hå.
jag skulle vilja beskriva dansen med 3 ord. rytmisk, lycklig och sexig. får man skriva sexig i en blogg?! klart man får. den är faktikst det. sexig på ett bra sätt. på ett fint sätt. så testa alltså (:

Men därimot är frisk luft det bästa botet mot snuva och så, om man orkar.
Så jag tog mig ut på en pw istället. Jag och en ipod. Då kan jag gå långt.
Det va så skönt. Soligt och varmt septemberväder.
Jag njöt verkligen när ja gick där längst vattnet. Kroppen blev glad.

nu ska jag kolla på skånefruarna och kungarna av tylösand. trevlig serie det där...sjukt.

tänkte avsluta med ett citat av Katerina Janouch som jag läste i en tidning och hur viktigt hon tycker att det är med ett skratt: "genom svårigheter och motgångar har det alltid funnits plats för ett asgarv"

jag gillar det, garva mera mina fina läsare.

kärlek.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: