Sandras

Suuuk Tjej

Kategori: Tankar

Min kropp säger ifrån.

Trist. Igårkväll dog min hals. Från ingentstans fick jag asont. Whats the deal?
Vakna imorse och ville bara ta självmord. För inte nog med halsen, magen vände sig helt ut och in.
Kunde inte gå upp. Vem uppfann maginfluensa?

Sms projektgruppen och sa att ja inte kommer. Ja det va just snyggt eftersom jag är PL (projektledaren) för det här jobbet. Jag fick utse en tillfällig.

Vad gör en PL?
Betämmer
ansvarar
tar motgångar/framgångar
ordnar/strukturerar
tar beslut
planerar vad vi ska göra med mera

Snart fredag. Michele kommer hem. Kvalitetstid. Vi ska umgås bara han och jag. Han är en bra vän. Väldigt bra.

borde plugga till tentan men ja struntar är för trött o bäddar ner mig i soffan o lyssnar på Linnros istället.

det är synd om mig idag. på riktigt. tack för nu.

Kommentarer

  • fanny säger:

    Sv: Tack! =) Inte kul att du blivit sjuk, krya på dig i massor!

    2010-09-23 | 06:32:39
    Bloggadress: http://float.blogg.se/

Kommentera inlägget här: