Sandras

Växlande Molnighet

Kategori: Tankar

Efter regn kommer solsken. Sägs det. Om jag ska vara så där ärlig så har det varit ganska molningt på sista tiden. Det är sant. Men jag ser lite sol. växlande molninghet kanske? Som sången ni vet.

antar att det är såhär. upp och ner. upp och ner är lika långt men inte lika jobbigt brukar man säga...that´s true.
men samtidigt uppskattar man när det går upp så myk mer när det har gått ner. när man är iaf påväg tillbaka. från källaren. då blir man nöjd och glad.

känner inte för att skriva om detaljer varför jag inte har haft mitt bästa humör och så men en sak som talar för att jag är påväg upp är att en person ringde mig idag och erbjöd mig jobb. Visserligen extrajobb men är man student så är man och då är alla dollar välkomna. Och om man blir uppringd bara sådär. Det är en bra grej för det där med självförtroendet. jag gillar dessutom att kunna fylla ut mitt cv med flera erfarenheter.

jag tror att alla ni som läser upplever växlande molnighet. ibland iaf. men det viktiga är att man inte ger upp. ge upp får man lixom inte göra. det är inte tillåtet. big no. det är bara och köra och förhoppningsvis har man lärt sig ngt bra på vägen. man lever och man lär.

som avslut. allt löser sig och sluta aldrig hoppas på strålande solsken. kärlek.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: