Sandras

Citat

Kategori: Tankar

"livet är för kort för att ha tråkigt"

jag älskar mina lediga onsdagar. mitt i veckan även om min jobbvecka blir rätt lång iaf efetrsom jag jobbar 3 lör och 3 sön av 4 ...inte helt optimalt, man kan inte få allt så då känns den där onsdagen hur bra som helst.

när man hade praktik fick man tillslut lite perspektiv, tänk om man hade ett 8-17 jobb o lediga helger som "vanliga människor". vi får se...

på tal om maxi, träffade mitt Special gang igårkväll. Elinor har fyllt 30 år...wow. så hon bjöd på middag och god chokladkaka till efterrätt. mysigt! tiden går så fort, dom har redan en ny "sandra" som går samma utbildning som jag. konstigt, det är ju min praktik...

har skrivit min to-do list för dagen. mesta vardagliga saker, som städa, tvätta, sälja mera kläder, kanske en pw med louise när hon har slutat för dagen och träffa min fantastiska moster Nettan för en fika. det finns mostrar sen finns nettan. lycka!

men först frukost och ett par avsnitt av satc. min dag blir alltid bra när jag har sett på den serien.

vad gör du för att din dag ska bli så bra som möjligt?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: