Sandras

There´s Hope

Kategori: Tankar

det har vart en bra dag. full fart på jobbet hela tiden. ullis va inne idag, det händer verkligen saker när vi jobbar. visserligen är vi väldigt envisa båda två..."nej ullis, den klänningen kom bara i två färger. inte tre..." här har ni två tjejer som vill lika myk vad gäller butikens förändringar och framtida utveckligen. vi kommer att lära av varandra och de ser jag fram emot... the end.

för övrigt

det märks att solen och våren är här. nu vill alla ha nya kläder. sen blir alla så glada, lyckliga?...myk roliga att hjälpa en kund som ler och är tillmötesgående tillbaka lixom. men om det kommer in en kund som inte har det där leendet som alla ska ha ser jag det som en utmaning att förändra det. alla ska ha ett leende när dom går ifrån mig och butiken. "kill it with kindnesss" det funkar faktikst!

haft en skön kväll, reflekterar lite...på livet, framtiden, relationer. jag är i lite olika vägsjäl just nu... vågar fakstiskt skriva att jag tror att det finns mer för mig någonstans.

sen som en generell avslutning: kan inte alla tänka lite på att vara den där omtänksamma och bra tjejen/killen som man faktikst ska vara. va lite mindre stolta och mindre avundsjuka på varandra så kommer världen att bli lite vackrare. på riktigt.

jag längtar till helgen. KRAM

Kommentarer


Kommentera inlägget här: