Sandras

Ny Vecka

Kategori: Tankar

sorry för usel update. verkligen sorry.
min ögonskugga rammla i golvet nyss... det är väl så det är. en olycka kommer sällan ensam.
jag har haft oflyt, på riktigt, ett tag. förbannat, ja som brukar ha flyt. ofta flytzon. men mjaa inte nu alltså.

men två bra saker iaf. fick tillbaka på skatten minsann. har ALLTID betalat tillbaka sen ja börja jobba, 200, 1000, 2000, 5000...men i år får jag 5700 kr. wieee! känns fortfarande lite som en dröm.

sen kom mohammed in på jobbet igår o kramades. snabbvisit i nyk. blev verkligen jätteglad men nu är han i oslo igen.. han är rar, han finns där lixom. o det är dom man ska ta vara på.

fick bli ett yogapass i gårkväll. åå så skönt det va. bara fokusera på här och nu. känner att jag är väldigt stel i min axlar.

så här är det, ja känner mig orättvist behandlad. om jag ska vara riktigt ärlig. har då aldrig kännt så tidigare. det är en ny kännsla i min kropp. har alltid blivit bemött på ett bra sätt. tror det bästa hos alla jag möter men alla är inte bra. förhoppningsvis löser sig ett av mina små världsproblem i dag. hoppas, hoppas!

i lördagas behövde jag bli prinsessompysslad. och det blev jag. hemma hos mamma. våfflor, godis, fläskfilé, fruktsallad, långprommis och kärlek. såklart. <3

ny vecka nya möjligheter, dags för att dra sig mot VM igen. ska jobba med joline. hon är en sån tjej. en rar tjej som man ska ta vara på. fina.

allt löser sig!

så här står det på mitt kylskåp. puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: