Sandras

Vårkänslor

Kategori: Tankar

ok jag lever men det är på gränsen alltså. fullast vinner eller? nä guud va barnsligt. i vilket fall konde inte jag resa mig från sessasängen före 18 igår. då började jag bli människa igen o lyckades ta mig till cili nam nam o fixa take away. helt förstörd. att skriva sms va tom något av det jobbigaste igår. inget gick. men men nu är det måndag men ja känner att kroppen inte mår bra än. OMG. katastrof.

men vad gör det om hundra år, jag hade en grym kväll så strunt samma.

jobb idag 9-18. pyssla o dona lite med alla nyheter, städa lager o annat. sen en efterlängtad pw med maria ikväll. detox. det blir bra det.

TACK! tack för att jag har dom mest underbara vänner man kan ha. wow.
nu ska håret fönas fint tänkte jag. puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: