Sandras

Detaljer

Kategori: Tankar

Är jättetrött men sova kan man ju göra i nästa liv... vi ska ha ett liten p-möte idag på jobbet innan öppning sen jobbar jag till 18. så då måste man planera lite för dirr efter jobb ikv åker jag till mamma. tänkte sov där inatt. det är så rart. + att jag måste ha grejjer för jobb imorn och trevlighetrena imornkväll :) så de blir väll en resväska.

jobbade med Susanne igår. hon är så mysig. iaf hade det kommit in ntt porslin på hemavdelningen. jag köpte fyra nya muggar. och sen tidiagre har jag även köpt dom här turkosa glasen. att fixa o så i lägenheten är lite av terapi för mig. det är detaljerna som gör det. inredning är kul!

sen får ni en bild på min blus som jag ska köpa idag, fast i svart, som får bli morgondagens val. det kommer bli en toppenkväll, inga tvivel där <3

måste rusa nu. puss!





Kommentarer


Kommentera inlägget här: